Navigatie

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Wanneer je een bestelling doet zijn er een aantal manieren van betalen:

  1. je betaalt via Ideal of PayPal
  2. of wanneer je uit België komt is er de mogelijkheid via Bancontact, Belfius Direct Net of KBC/CBC.
  3. je betaalt via factuur binnen 14 dagen, o.v.v. naam en factuurnummer

Je kunt bij de afronding van je bestelling kiezen welke betaalmethode je wenst te hanteren.


Hoe lang duurt het voordat iets bij mij binnenkomt?

Losse haakpatronen worden na bestelling in PDF via de mail verstuurd. De mail wordt doorgaans meerdere keren per dag gelezen, dus normaal gesproken ontvang je je haakpatroon dezelfde dag in je mailbox.

Haakpakketten heb je normaal gesproken binnen 3 werkdagen in huis. Heb je het haakpakket snel nodig, bijvoorbeeld omdat het een cadeautje is, mail ons dan even.

Ook naar België proberen wij zo snel mogelijk te leveren. Wij versturen de bestellingen uiterlijk de eerste werkdag na het maken van de bestelling naar je toe. In de regel duurt de verzending naar België iets langer dan in Nederland. Heb je na één week nog niets ontvangen neem dan even contact op via info@kunstigdatwel.nl onder vermelding van je naam en factuurnummer.


Wat zijn de verzendkosten?

Losse haakpatronen worden in PDF via de mail verstuurd, dus daarvoor betaal je géén verzendkosten.

Voor elk artikel wat verzonden wordt met POSTNL worden verzendkosten in rekening gebracht.

Tarieven binnen Nederland:

Brievenbuspost: € 3,95

Voorwaarden: < 2 Kg en < 38 x 26,5 x 3,2 cm

Pakketpost: € 5,95

Tarieven naar België:

Brievenbuspost en pakketpost: € 8,95 

Voorwaarden: < 30 Kg en < 100 x 70 x 50 cm.

Alle bedragen zijn in EURO en inclusief 21% BTW. 


Kan ik ook iets laten verzenden als ik niet in Nederland of België woon?

Ja dat kan. Het is voor ons geen enkele moeite om iets te versturen naar het buitenland. Wel zijn hier andere verzendkosten aan verbonden. Als je iets naar het buitenland wil laten versturen neem dan even contact op via info@kunstigdatwel.nl om te vragen wat de verzendkosten zijn naar het land waar jij woont.


Kan ik het artikel ook afhalen?

Nee. Wij zijn een webshop en hebben geen stenen winkel. Afhalen is daarom helaas niet mogelijk.


Hoe kan ik iets retour sturen?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product(en) retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht doorloop je de volgende stappen:

  • Vul het herroepingsformulier volledig in.
  • Sla het document op.
  • Zend het herroepingsformulier als bijlage naar retouren@kunstigdatwel.nl
  • Gebruik vervolgens de link die je hebt ontvangen bij de track & trace mail om je artikelen te retourneren. Via deze link kun je een verzendlabel downloaden om op je pakket te bevestigen. LET OP! Deze link is geldig tot 14 dagen na het moment dat je kenbaar hebt gemaakt de artikelen te willen retourneren. Houdt hier dus rekening mee met het retour zenden.
  • Je kun je zending afgeven bij een PostNL servicepunt of businesspoint. Kijk op www.postnl.nl/locatiewijzer voor het dichtstbijzijnde servicepunt of businesspoint. Vraag na afgifte om een bewijs van afgifte.

Wanneer je niet de mogelijkheid hebt om het herroepingsformulier op te slaan, stuur dan een mail naar retouren@kunstigdatwel.nl.

Vermeld in deze mail:

  • Wat je retour wil sturen.
  • Je naam, adres, postcode en plaats.
  • Factuurnummer & leveringsdatum.
  • Print vervolgens het herroepingsformulier uit en voeg dit toe bij de te retourneren artikelen. Vergeet dit niet. Dit formulier bevat voor ons belangrijke gegevens om de afwikkeling zo snel mogelijk te laten verlopen.
  • Gebruik vervolgens de link die je hebt ontvangen bij de track & trace mail om je artikelen te retourneren. Via deze link kun je een verzendlabel downloaden om op je pakket te bevestigen. LET OP! Deze link is geldig tot 14 dagen na het moment dat je kenbaar hebt gemaakt de artikelen te willen retourneren. Houdt hier dus rekening mee met het retour zenden.
  • Je kun je zending afgeven bij een PostNL servicepunt of businesspoint. Kijk op www.postnl.nl/locatiewijzer voor het dichtstbijzijnde servicepunt of businesspoint. Vraag na afgifte om een bewijs van afgifte.

Download hier het herroepingsformulier


Wat zijn de kosten van het retourzenden?

  • Wanneer je gebruik maakt van de door ons aangeboden manier van verzenden, dan betalen wij de kosten van je retourzending.
  • Wanneer je besluit om een andere manier je pakket retour te zenden zullen deze kosten voor eigen rekening zijn. Deze kosten variëren per vervoerder maar zullen rond de € 6,-- á € 7,-- zijn. 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wij zorgen dat je binnen 14 dagen na melding van je retouraanvraag je geld op je rekening krijgt teruggestort. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds terug ontvangen is door Kunstigdatwel of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden.

Mochten er onduidelijkheden zijn, dan kun je contact met ons opnemen via info@kunstigdatwel.nl of via de contactpagina op de website.


Krijg ik ook mijn betaalde verzendkosten terug als ik iets retour stuur?

Ja, als je de hele bestelling retour stuurt krijg je de verzendkosten die je betaald hebt ook van ons terug. Als je een deel van de bestelling retour stuurt, dan krijg je deze niet terug. De kosten van retourzending nemen wij voor onze rekening.


​Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Als je een klacht hebt stuur deze dan direct via ons speciale mailadres, klachten@kunstigdatwel.nl, naar ons toe.  

Vermeld in deze mail zoveel mogelijk details. Maar in ieder geval:

  • Je naam, adres, woonplaats
  • Telefoonnummer
  • Factuurnummer
  • Omschrijving van het betreffende artikel
  • Aard van de klacht. Doe dit zo uitgebreid mogelijk. Eventueel met foto’s bijgevoegd. 

Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met je op om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens?

Wij zullen je persoonlijke gegevens nooit gebruiken voor andere doeleinde dan nodig zijn om je bestelling af te handelen. Meer hierover vind je in ons Privacy Beleid. Klik hier om dit te lezen.


Mijn vraag staat er niet tussen?

​Wanneer je vraag er niet tussen staat mail ons gerust op info@kunstigdatwel.nl

Wij zullen je vraag zo snel als mogelijk beantwoorden.


 

 

© 2015 - 2017 Kunstigdatwel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.